Якщо ваша компанія прагнути привернути увагу до свого розташування, бренду чи продукції, що випускається, або послуг, що пропонуються, то корпоративні прапори чудово впораються з таким завданням. За допомогою оригінальних і барвистих емблем або колорових відтінків, вам вдасться створити унікальне полотно. І розвиваючись перед вашим офісом або бізнес-центром такий корпоративний прапор стане ефективним елементом реклами. Також, це прекрасний орієнтир для ваших клієнтів і партнерів.
Прапор є універсальним інструментом поліпшення емоційного настрою і візуального спілкування з потенційною цільовою аудиторією, тому його дизайну слід приділяти максимум уваги. Для цього необхідно обов'язково враховувати досить багато особливостей і основних вимог, що застосовуються в сучасній геральдиці.
Правила дизайну прапора
В першу чергу необхідно враховувати:
- Всі вимоги, які існують в даний час при виготовленні фірмової символіки. Виготовлення прапора вимагає від його творця максимального професіоналізму і відмінного уяви. Саме тому довіряти цю роботу слід справжнім професіоналам.
- Під час розробки дизайну необхідно зробити його таким, щоб він не був схожий ні на один прапор країн світу або вже існуючих компаній. Тут необхідно продумати все до найдрібніших деталей.
- Прапор повинен бути впізнаваним з будь-якої відстані і має легко запам'ятовується. Саме зображення повинно бути чітким, зрозумілим, легко читатися і нести певний сенс. Лише так його можна швидко запам'ятати.
- Прапор зобов'язаний бути збалансованим і симетричним. При зображенні емблеми на полотні, її необхідно розташовувати в центрі. Також, такий логотип повинен бути досить великим. Ну а якщо ваша спроектована емблема має невеликі розміри, тоді її слід розташувати в правому верхньому куті, ближче до флагштока. Так вона буде видна і пізнавана навіть при сильних поривах вітру.
- Необхідно чітко дотримуватися всіх правил геральдики. Рекомендовано утриматися від розташування поруч темних і яскравих кольорів. Пам'ятайте, що розміщений текст на прапорі з його зворотного боку не буде читатися. Винятком є двосторонні прапори або друк.
- Виготовлення прапора є універсальним процесом, в якому дизайнерові слід враховувати ще й такий нюанс, як формування абсолютно нового символу. Саме таке зображення має нести собою простоту. Це також здатне полегшити його процес нанесення.
Щоб догляд за таким полотном був максимально простим і легким, необхідно використовувати такі матеріали, як синтетика. Вони здатні тривало зберігати привабливий і яскравий зовнішній вигляд.